S-Power zřizuje post ombudsmana
Jednička na českém trhu s domácí fotovoltaikou vylepšuje zákaznický servis a od dubna 2020 má svého solárního ombudsmana.

Úspěšná instalace FV elektrárny o výkonu 3,65 kWp v kombinaci s baterií a tepelným čerpadlem iDM.
Solární ombudsman je pro klienty, kteří nejsou spokojení s výsledkem vyřízení reklamace či stížnosti, případně podnětu na kvalitu služeb, nebo mají pochybnosti o jejich správném vyřízení v rámci nastaveného systémů a využili již všechny řádné i opravné prostředky.
Reklamační proces a role ombudsmana
Pro reklamaci či stížnost klient nejprve projde standardním procesem – podle povahy problému kontaktuje svého obchodního zástupce, techniky, servis, či administrativní oddělení.Pokud klient není spokojený s výsledkem reklamačního řízení, s vyřízením stížnosti či dotazu, obrátí se na ombudsman@s-power.cz
Žádná firma, která stojí na lidech, nemůže slíbit 100% dokonalost a bezchybnost. Je ale potřeba se o ně neustále snažit. Zřízení postu ombudsmana pro klienta znamená, že se domůže pomoci, pokud chyba nastane v reklamačním procesu, nebo v zákaznickém servisu.
Přečtěte si více o solárním ombudsmanovi S-Power Energies.

Na českém trhu s fotovoltaikou působíme pod značkou S-Power Energies od roku 2016. Zakladatelé společnosti jsou aktivní v oboru slunečních elektráren v České republice a ve Velké Británii již od roku 2008. V současnosti máme více než 4 000 spokojených ...