Nejnavštěvovanější odborný web
pro stavebnictví a technická zařízení budov
estav.tvnový videoportál

Třetí ročník veletrhu o chytré energii představí inovativní řešení

Smart Energy Expo je první mezinárodní veletrh, který se zaměřuje na řešení, výrobky a technologie pro úsporné využití energie. Třetí ročník se bude konat od 14. do 16. října 2015 ve Veroně.

Smart Energy Expo poskytuje vystavovatelům a návštěvníkům jedinečnou příležitost ke sdílení inovativních služeb, řešení a nových modelů hospodaření s energií.

Součástí veletrhu bude i Verona Efficiency Summit, což je mezinárodní fórum, které pomáhá reflektovat téma efektivního využití energie a představí zde klíčové národní i mezinárodní hráče na poli chytré energie. Summit si klade za cíl poskytnout společnostem účinný nástroj k úsporným opatřením v rámci jejich obchodní působnosti.

Program letošního ročníku se zaměřuje konkrétněji na úsporná energetická opatření v oblasti zemědělství, průmyslového zemědělství, vodního hospodářství, stavebnictví. Veletrh se koná pod patronátem úřadů státní správy Italské republiky a prestižních vědeckých institucí.

Jaké je poslání?

Jedná se o jedinečnou příležitost získat přehled o tom, jak politici, kteří jsou konfrontováni s tématem účinného využití energie, dokáží spolupracovat a přinášet v rámci energetické koncepce konkrétní řešení. Summit se stane na několik dní laboratoří nápadů, inovací a nabídek řešení odborníků z nejrůznějších oborů.

Bližší informace o veletrhu naleznete ZDE.

Vystavovatelská správa Veronafiere

Veronafiere se zabývá organizací veletrhů již více než sto let. Díky strategické poloze Verony patří k největším a nejdůležitějším organizátorům veletrhů minimálně v evropském měřítku. V průběhu let se vystavovatelská správa Veronafiere několikrát přizpůsobila požadavkům veřejnosti a kromě potravinářského a zemědělského sektoru, který byl vždy hlavním směrem, se začala zabývat i jinými oblastmi jako například stavebnictvím, dopravou, cestovním ruchem a jinými. Veronafiere kontinuálně podporuje podniky v jejich strategii dobytí mezinárodních trhů.

 
 
Reklama