Poprodejní servis jako koncepce úspěchu
Společnost Fronius, rakouský výrobce střídačů, je po celém světě známá jako kvalitativní jednička. Divize Solární elektronika slaví v roce 2012 20. výročí svého založení a spokojeně se ohlíží za úspěšnými lety.
Ke spokojenosti zákazníků významně přispívá bezplatná horká linka Fronius v příslušném národním jazyce
Součástí této úspěšné koncepce je vysoká kvalita v oblasti poprodejního servisu. Zárukou spokojenosti zákazníků a stabilního růstu i do budoucna je neustálý vývoj.
Společnost Fronius si klade vysoké cíle. Filosofie podniku je zárukou nejvyšší kvality od nápadu přes výrobek až po servis. „Kvalita je pro společnost Fronius vždy prioritou, nejen pokud jde o veškeré výrobky, ale také v oblasti servisu a podpory,“ vysvětluje Martin Hackl, vedoucí divize Solární elektronika společnosti Fronius.
Rozsáhlý servis je zárukou spokojenosti zákazníků na celém světě
„Základním předpokladem spokojenosti zákazníků je vysoká kvalita servisu po celém světě, která zároveň představuje jednoznačnou výhodou oproti konkurenci z Dálného východu,“ říká Martin Hackl. Divize Solární elektronika společnosti Fronius International GmbH má 14 dceřiných společností1 po celém světě. Tyto pobočky a s nimi spojený servis přímo na místě představují významný pilíř úspěchu. Jejich aktivity podporuje silná internacionalizace.
Martin Hackl, vedoucí divize Solární elektronika, Fronius International GmbH
Díky programu Fronius Service Partner je instalátorům poskytováno velmi dobré vzdělání
Výměnu desek na místě smí provádět pouze Fronius Service Partner
Get more information here: http://www.fronius.com/cps/rde/xchg/SID-50D98C98-75392CFF/fronius_international/hs.xsl/83_20054_ENG_HTML.htm?inc=94524.htm
Vyvíjíme inovativní komplexní řešení energetického systému pro rezidenční projekty s produkty Fronius. Dokonale sladěný systém výroby elektřiny vytápění, elektromobility, skladování energie, doplněný digitálními nástroji pro monitoring a analýzu systémů. ...